Поточне технічне обслуговування комп’ютерів

Технічне обслуговування комп’ютерної техніки

Коли необхідно негайно проводити поточне обслуговування Вашої техніки?

Якщо комп’ютерна техніка: комп’ютери, ноутбуки мають наступні симптоми:

  • експлуатується більше 2-х років;
  • повільно працює, “зависає” операційна система;
  • збільшився шум від вентиляторів системи охолодження, шумить системний блок; перезавантажуються, вимикається комп’ютерна техніка;
  • виникає повідомлення про критичну помилку операційної системи Microsoft Windows (синій екран смерті), інші помилки на екрані.

Що входить до поточного технічного обслуговування?

Апаратна профілактика:

  • моніторинг температурних параметрів, величин напруги, частот і споживання енергії;
  • повне розбирання системного блоку: блоку живлення, материнської плати, перевірка стану конденсаторів, електронних компонентів, вентиляторів;
  • перевірка системи охолодження;
  • очистка від пилу та заміна термоінтерфейсу на центральному процесорі (CPU), графічному процесорі відеокарти (GPU), мостах;
  • перевірка окислення контактів жорсткого диску (HDD) та оперативної пам’яті. Проведення лудження (покриття оловом) контактів гермоблоку HDD;
  • перевірка елементу живлення мікросхеми CMOS, налаштувань BIOS;
  • рекомендації щодо апаратної модернізації (Upgrade).

 

Програмна профілактика:

  • перевірка стабільності операційної системи Microsoft Windows (“збірка” чи офіційна версія);
  • аналіз наявності та стабільної роботи драйверів;
  • наявність та актуальність повного антивірусного захисту ОС Microsoft Windows та мережі;
  • дослідження програмного забезпечення;
  • аналіз відповідності параметрів у “Диспетчері завдань”;
  • перевірка наявності стороннього та рекламного програмного забезпечення;
  • перевірка параметрів жорсткого диску HDD та SSD (S.M.A.R.T, механіка, поверхня);
  • безпека даних, налаштування резервного копіювання;
  • налаштування мережі, Wi-Fi, мережевого обладнання.

 

Який результат Ви отримаєте?

професійне технічне обслуговування комп’ютерної техніки (апаратну та програмну профілактику);

  • зниження ризиків виходу з ладу Вашої техніки;
  • продовження терміну експлуатації комп’ютерів та ноутбуків;
  • збільшення продуктивності комп’ютерної техніки;
  • попередження та усунення несправностей програмної та апаратної частини;
  • оптимізацію параметрів операційної системи Microsoft Windows та BIOS
  • безперебійну роботу мережі;
  • гарантію стабільної роботи систем після усунення несправностей;

 

Як часто потрібно робити профілактику?

  • Для комп’ютера – раз на 1 або 2 роки.
  • Для ноутбука – 1-2 рази на рік.

Як замовити поточне технічне обслуговування комп’ютерної техніки?

Рекомендуємо завчасно звертатись до спеціалістів на разове технічне обслуговування Вашої техніки. Звертайтесь в IT-компанію “RemZona Рокитне” і ми професійно виконаємо комплекс робіт із технічного обслуговування!

Зателефонуйте в IT-компанію “RemZona Рокитне” за номерoм: 096 445 41 01.