Поточне технічне обслуговування комп’ютерів
Технічне обслуговування комп’ютерної техніки
Коли необхідно негайно проводити поточне обслуговування Вашої техніки?
Якщо комп’ютерна техніка: комп’ютери, ноутбуки мають наступні симптоми:
- експлуатується більше 2-х років;
- повільно працює, “зависає” операційна система;
- збільшився шум від вентиляторів системи охолодження, шумить системний блок; перезавантажуються, вимикається комп’ютерна техніка;
- виникає повідомлення про критичну помилку операційної системи Microsoft Windows (синій екран смерті), інші помилки на екрані.
Що входить до поточного технічного обслуговування?
Апаратна профілактика:
- моніторинг температурних параметрів, величин напруги, частот і споживання енергії;
- повне розбирання системного блоку: блоку живлення, материнської плати, перевірка стану конденсаторів, електронних компонентів, вентиляторів;
- перевірка системи охолодження;
- очистка від пилу та заміна термоінтерфейсу на центральному процесорі (CPU), графічному процесорі відеокарти (GPU), мостах;
- перевірка окислення контактів жорсткого диску (HDD) та оперативної пам’яті. Проведення лудження (покриття оловом) контактів гермоблоку HDD;
- перевірка елементу живлення мікросхеми CMOS, налаштувань BIOS;
- рекомендації щодо апаратної модернізації (Upgrade).
Програмна профілактика:
- перевірка стабільності операційної системи Microsoft Windows (“збірка” чи офіційна версія);
- аналіз наявності та стабільної роботи драйверів;
- наявність та актуальність повного антивірусного захисту ОС Microsoft Windows та мережі;
- дослідження програмного забезпечення;
- аналіз відповідності параметрів у “Диспетчері завдань”;
- перевірка наявності стороннього та рекламного програмного забезпечення;
- перевірка параметрів жорсткого диску HDD та SSD (S.M.A.R.T, механіка, поверхня);
- безпека даних, налаштування резервного копіювання;
- налаштування мережі, Wi-Fi, мережевого обладнання.
Який результат Ви отримаєте?
професійне технічне обслуговування комп’ютерної техніки (апаратну та програмну профілактику);
- зниження ризиків виходу з ладу Вашої техніки;
- продовження терміну експлуатації комп’ютерів та ноутбуків;
- збільшення продуктивності комп’ютерної техніки;
- попередження та усунення несправностей програмної та апаратної частини;
- оптимізацію параметрів операційної системи Microsoft Windows та BIOS
- безперебійну роботу мережі;
- гарантію стабільної роботи систем після усунення несправностей;
Як часто потрібно робити профілактику?
- Для комп’ютера – раз на 1 або 2 роки.
- Для ноутбука – 1-2 рази на рік.
Як замовити поточне технічне обслуговування комп’ютерної техніки?
Рекомендуємо завчасно звертатись до спеціалістів на разове технічне обслуговування Вашої техніки. Звертайтесь в IT-компанію “RemZona Рокитне” і ми професійно виконаємо комплекс робіт із технічного обслуговування!
Зателефонуйте в IT-компанію “RemZona Рокитне” за номерoм: 096 445 41 01.