Ефективне абонентське обслуговування комп’ютерної техніки для Вашого бізнесу

 

Абонентське обслуговування – це обслуговування техніки з фіксованою щомісячною платою, яке вигідне бізнесу, для якого простої у роботі комп’ютерів, ноутбуків, недопустимо взагалі або більше ніж до 2-ох годин.

 

Разове або поточне обслуговування – це профілактичні роботи для апаратної та програмної частини техніки, що рекомендовано проводити щороку або раз у півроку, в залежності від умов експлуатації та віку техніки. Дані роботи потрібно виконувати обов’язково згідно рекомендацій виробників комп’ютерної техніки та периферійного обладнання, що відповідно не дозволить не прогнозовано виходити їй з ладу.

 

Віддалене адміністрування або віддалене обслуговування – основною перевагою віддаленої підтримки є оперативність, реакції на проблеми із роботою комп’ютерів. Віддалена допомога дозволяє відновити працездатність операційної системи і програм та вести постійний моніторинг апаратного забезпечення техніки. Все, що для цього потрібно — стабільний доступ в Інтернет та налаштована программа TeamViewer 

 

Як ми досягаємо безвідмовної роботи апаратного та програмного забезпечення комп’ютерної техніки:

 

  • Аналіз поточного стану комп’ютерної техніки та фіксування усіх зауважень у її роботі користувачів.
  • Проведення повної апаратної діагностики:
  1. Візуальний огляд електронних компонентів;
  2. Жорсткого диску (HDD), SSD;
  3. Системи охолодження ноутбука чи комп’ютера;
  4. Моніторинг динаміки температурних параметрів, величин напруги, частот і споживання енергії;
  5. Оперативної пам’яті;
  6. Материнська плата; BIOS;
  7. Блоку живлення;
  8. Поточний стан вентиляторів;
  9. Рекомендації, щодо заміни комплектуючих на якісніші, з більшим ресурсом роботи відповідно до завдань експлуатації.

 

  • Проведення повної програмної діагностики:
  1. Візуальний огляд електронних компонентів;
  2. Відповідність версії операційної системи Windows;
  3. Наявність небажаних програм, програм рекламного характеру;
  4. Необхідність заміни версії ОС Windows та програмного забезпечення;
  5. Актуальність версій програмного забезпечення.

 

Перехід на абонентське обслуговування

Особиста зустріч.

Обговорення усіх проблем та побажань в роботі комп’ютерної техніки, мережевого обладнання та принтерів, як із керівництвом так і кожним користувачем, що працює за комп’ютером чи ноутбуком. Фіксування усіх зауважень та розробка технічної документації. Вигідні тарифні плани на абонентське обслуговування:

 

  • Графік обслуговування (Пн.-Пт. 10:00-19:00)
  • Віддалене адміністрування робочих станцій
  • Телефонні консультації
  • Планові виїзди (щотижня тривалістю до 4-х годин)
  • Термінові виїзди (1 раз на місяць до 2 год)
  • Налаштування програмного забезпечення
  • Оптимізація роботи PC. Ремонт та заміна комплектуючих
  • *Профілактика системи охолодження
  • **Підтримка у чистому стані PC
  • Прогнозування показників відмов апаратного забезпечення
  • Моніторинг стану дисків (HDD, SSD) та системи охолодження комп’ютера чи ноутбука

 

*Вартість комплектуючих оплачується окремо.

**Термопаста для системи охолодження ( NOCTUA NT-H1 або Arctic Cooling MX-4).

 

Спеціально для Вас, підготуємо індивідуальний пакет послуг на абонентське обслуговування. 

тел.: 096 445 41 01

 

Наші переваги абонентського обслуговування комп’ютерної техніки:

16 років досвіду ремонту комп’ютерної техніки.

Забезпечуємо підмінною технікою.

Термопаста для системи охолодження кращих європейських виробників (Zalman ZM-STG2, NOCTUA NT-H1, Arctic Cooling MX-4).

Індивідуальний підбір якісних комплектуючих.

Враховуємо усі зауваження та побажання працівників, щодо роботи комп’ютерів Закріплюємо за Вашою компанією відповідної кваліфікації системного адміністратора. Повне технічне апаратне та програмне обслуговування.

Регулярний моніторинг працездатності техніки.

Прогнозування показників відмов апаратного забезпечення.

Підтримка у чистому стані (без пилу та бруду) робочих станцій.