139

Переглядів

10 якостей веб-студії, якій варто довірити створення сайту

1. Наявність портфоліо
Хороші роботи в портфоліо веб-студії або окремого розробника говорять багато про що. Але по картинці не можна оцінити якість. Про це в наступних трьох пунктах.

2. Адаптивність сайтів
Зручність користування сайтом на мобільних пристроях must-have сучасності.

3. Швидкість завантаження
Ще один ключовий пункт, від якого залежить конверсія. Вам не пробачать низької швидкості завантаження сторінок. Люди не люблять чекати. Пошукові системи теж.

4. Оптимізація сайтів під SEO
Це складно перевірити без спеціальних знань. Спробуйте скористатися онлайн-сервісами або, ще краще, послугами фахівця в цій області.

5. Можливість адміністрування
Швидше за все вам потрібен сайт, яким можна управляти. Тоді шукайте студію, яка розробляє сайти на популярних системах управління контентом (CMS-ках або движках, як їх ще називають в народі). Кращі серед безкоштовних — WordPress (підходить для будь-яких цілей) і OpenCart (краще рішення для інтернет-магазину).

6. Прийнятна ціна
Тут все дуже суб'єктивно. Хоча одну пораду з цього приводу я вам все таки дам. Не скупіться, щоб не довелося платити двічі! Робота хорошого розробника завжди в ціні.

7. Позитивні відгуки
Шукайте відгуки де завгодно: на сайті студії та інших майданчиках. Імовірність, що відгуки достовірні вище якщо в них вказані імена і Прізвища їх власників з посиланнями на профілі в соц мережах. А ще краще, якщо відгуки є в аудіо - або відео-форматі.

8. Підтримка
Заручіться, що після створення сайту розробники не відхрестяться від вас, а забезпечать своєчасну підтримку за адекватну ціну.

9. Право власності
Підписувати договір з веб-студією або укласти усну угоду, справа Ваша. Принципово, щоб після закінчення всіх робіт та повного розрахунку, саме Ви були власником свого сайту: домену, хостингу (або хоча б мати копії файлів і бази даних), мати коди доступу до панелі управління сайтом на правах адміністратора.

10. Рішення бізнес-завдань
Зручний, швидкий, стильний — це якості, які повинні бути притаманні Вашому сайту за замовчуванням. Але не це відіграє ключову роль у конверсії! Контент-це 70% сайту. Але перш, ніж його створювати, команда фахівців (маркетолог, копірайтер...) повинні зануриться в неочевидні речі: визначити переваги товару або послуги компанії, скласти портрет цільової аудиторії, визначити її болі і проблеми, розробити стратегію і... Розробкою таких сайтів займаються не просто веб-студії, а маркетингові агентства.


Рейтинг: 5.0 из 5
Коментарі
avatar