114

Переглядів

10 помилок веб-сайтів, які позбавляють вас продажів

Я часто чую про те, що веб-сайт це велика загадка для їх власників. Тобто, вони знають, що їм потрібен веб-ресурс, створюють його, але не розуміють, чому він не допомагає рости їх бізнесу.

На мій погляд, ваш сайт — це ваш рідний дім в Інтернеті. Сюди Ви можете запросити безліч людей, а він буде функціонувати для вас 24 години на добу.

Однак, не бійтеся цих поширених помилок. Їх можна легко виправити, навіть не будучи веб-розробником.

1. Те, чим ви займаєтеся — далеко не очевидна річ

Всі хочуть швидко отримувати інформацію. А вам необхідно пояснити за 3-5 секунд чому їм слід зупинитися саме на вашому сайті.

Вирішіть, який у вас буде підзаголовок і коротка презентація — розмістіть це все по центру домашньої сторінки. Так ви зможете швидко розповісти, чим ви займаєтеся і чому вони повинні залишитися на вашому веб-ресурсі перш, ніж вони закриють сторінку.

2. Відсутність візуальної ієрархії
Відвідуючи різні сайти, користувачі набувають якийсь візуальний досвід. Тому вам варто переконатися в тому, що їм буде зрозуміло куди дивитися.

Використовувати більший текст для заголовків.

Розбити вміст за допомогою маркування.

Застосувати графіку в тексті для залучення візуального інтересу читачів до детального прочитання.

Перегляньте, як потрібно розділити контент, щоб його було приємно переглядати (більший текст, використання графіки, багато прогалин і т. д.).

3. Ви не виділили основне
Зрозуміло, що ви хочете, щоб ваш Інтернет-ресурс працював для вас. І, можливо, все, що там є, однаково важливо для вас. Однак…

Вам треба вибрати одну мету, на яку будете тримати орієнтир. Зрозуміло, це не означає, що відтепер ви не будете підтримувати вторинні цілі. Це означає, що ви зосереджені на чомусь важливому і конкретному!

Коли ви визначили для себе мету, можна застосовувати візуальну ієрархію для того, щоб направляти відвідувачів по потрібних місцях на сайті.

4. Ви орієнтуєтеся на бренд, а не на клієнта або покупця
Не хочеться засмучувати, проте веб-сайт не про вас. Не можна, щоб він зосереджувався на вас, а не на вашому клієнта або покупця.

Він зобов'язаний показувати «що тут корисного для них» і які проблеми можна вирішити.

Перегляньте весь контент, який ви розміщуєте на своєму ресурсі. І запитайте себе: "чи допоможе це моєму клієнту? Чи буде він знати те, що треба до того, як зважиться зі мною співпрацювати?".

5. Відсутність заклику до дії (або він слабкий, або неоднозначний)
Заклик до дії — це, по суті, запрошення для вашого відвідувача зробити наступний крок.

Заклики до дії повинні бути досить сильними. Тобто, це зазвичай показує людині, що він отримує після того, як передасть адресу електронної пошти. Або чому запланований дзвінок з вами буде важливий для їх цілей.

Пам'ятайте, що ви не спамите, а просто полегшуєте спосіб отримання необхідних даних. Кожен крок повинен бути прозорим для відвідувачів-інакше ви їх втратите.

Я думаю, що коли користувачі відвідують мій сайт, вони бачать, що він досить простий. Тобто, далі вони розуміють, що далі треба робити. Ну, і людям подобається, коли все прозоро і зрозуміло.

Відсилаючись на помилку # 3 ви визначитеся, яким заклик до дії повинен бути.

6. Відсутність підписки
Вже минули ті дні, коли всі реєструвалися для того, щоб отримувати e-mail-розсилку. Відтепер всі захищають свою електронну пошту.

Я це знаю, тому що роблю так само.

Тому якщо у вас на Інтернет-сайті немає підписки або оновлення контенту в блозі, ви втрачаєте прекрасну можливість продовжити стосунки зі своїми потенційними клієнтами.

Знаєте скільки разів я зупинявся на чиємусь ресурсі? Думав «Вау! Це чудово! Я запам'ятаю ім'я блогера, назву блогу або щось ще".

І пізніше, коли я намагався відшукати цю інформацію, у мене мізки кипіли. І таке відбувається незліченна кількість разів.

Маючи підписку на своєму інтернет-сайті, ви будете доступні для них в будь-який час, коли вони захочуть дізнатися щось про вас або про ваш пост в блозі.

7. Дуже важко знайти панель пошуку або вона відсутня
Можливо, це навіть моя особиста заморочка. Але якщо на вашому веб-ресурсі я не зможу відшукати панель пошуку, це зводить мене з розуму!

Часом я заходжу на якийсь сайт через одну конкретну тему, і після Я хочу подивитися, що ще написано про це. Ось для цього і потрібна панель пошуку.

Вам потрібно, щоб ресурс добре функціонував, був зручний і створював відмінні можливості для користувачів, або ж вони більше ніколи не повернуться сюди. Особливо, якщо не зможуть знайти шукане на ресурсі.

8. Ви не відстежуєте або не використовуєте аналітичні дані
Якщо ви не встановили Google Analytics, або якщо просто їм не користуєтеся, тоді ви багато втрачаєте. Ви не використовуєте цифри і дані для прийняття рішень про створення контенту, визначення та усунення проблемних моментів на ресурсі.

Це факт, що ви-власник інтернет-бізнесу, і з цим варто змиритися. Якщо ви не отримуєте бажаний трафік, Перегляньте свої дані.

Таким чином ви зможете зрозуміти, що саме цікавить ваших відвідувачів, і ви зможете публікувати більше корисного з цієї тематики.

9. Застарілий контент
У вас є блог, ви залишили там кілька постів, але... хто знає, скільки минуло часу, коли ви туди додали щось нове?

Ваш блог знає. І він має невелику інформацію про те, коли пост був опублікований. Це на перший погляд абсолютно нешкідливо. Але це вже великий червоний прапор — ви пишете не регулярно. Краще найняти когось, або зовсім видалити це з постів, оскільки ви не публікуєтеся часто.

Однак, краще публікуватися постійно:

— у людей буде причина повертатися на ваш сайт;

— у вас буде матеріал для просування трафіку;

— ви створите відчуття довіри.

10. Наповнення і дизайн вашого сайту занадто строкаті
Коли дизайн і контент занадто жвавий, веб-сайт не тільки важкий для перегляду (наприклад, новини від Yahoo), але і людям важко вловити суть вашого заняття і як ви здатні їм допомогти. Треба просто зосередитися і створити більше вільного місця як в контенті, так і на веб-сайті.

Як це можна зробити? Можна просто обмежити кількість графіки, використовуваної в блогах. Очистіть бічну панель так, щоб на ній не містилося переважна кількість даних.

Можна також сфокусувати вміст на 4-6 тематик. Так, ви будете створювати більше контенту по кожній темі протягом року, а не постійно перемикатися на різний.


Рейтинг: 0.0 из 5
Коментарі
avatar