106

Переглядів

10 секретів реклами

Упевнений ви вже знаєте, що тепер в соціальних мережах можна платити не за кліки, а за реальні заявки. Якщо раптом ще не знаєте або забули, читайте статтю, щоб дізнатися більше.

1. Клієнт в момент отримання вами заявки залишає свої контактні дані. Свій номер телефону і пошту ніхто не дає просто так. Тому просто придумайте на що потенційний клієнт може їх «поміняти». Це може бути знижка, бонус, безкоштовний каталог, замір або прорахунок, подарунок — загалом, щось корисне для клієнта.

2. В соціальних мережах (на відміну від реклами в Гугл) клієнти спочатку цікавляться, дізнаються, а потім купують. Тому будьте готові, що при прозвоні заявки у Вас будуть спочатку уточнювати безліч деталей, можливо, попросять відправити подробиці на Вайбер або пошту, а потім тільки куплять. Втім, менша «теплота» клієнтів успішно компенсується дуже низькою (поки що) вартістю заявки. В одному з проектів ми отримали 521 заявку з ціною всього 0,18 долара.

3. Використовуйте всі способи створення креативів. Ніколи не знаєш, що краще відпрацює: просте фото, відео, слайд-шоу або «карусель товарів». Тестувати і ще раз тестувати.

4. На старті реклами не намагайтеся звузити цільову аудиторію до 1000 або 5000 чоловік. Визначтеся із статтю, віком, інтересами. Але так, щоб охоплення аудиторії було не менше 100 000 чоловік (у невеликих містах 20 000 осіб). Зменшити охоплення встигнете завжди. Дуже точний «приціл» на старті може відсікти більше 95% ваших реальних клієнтів.

5. Реклама повинна бути зрозумілою! Якщо Ви продаєте намисто, то на картинці або відео повинні бути намисто, а не дівчина з годинником, в сережках, шпилькою в модному платті і туфлях, ще й в окулярах. Це, до речі, реальний приклад. На зображенні повинно бути намисто (якщо воно одягнене на моделі — нехай буде тільки намисто, можна ще непомітний одяг). Зараз в рекламі дуже висока конкуренція, тому потрібно за секунди дати зрозуміти клієнту що ви пропонуєте.

6. Заклик до дії. Скажіть клієнту, що він повинен зробити після того, як прочитав рекламу (Натисніть на кнопку, щоб отримати каталог, зареєструйтесь) і так далі. Текст повинен бути зрозумілий 80-річній бабусі і 8-річній дівчинці. Це важливо.

7. При підборі інтересів використовуйте додаткові інструменти для підбору цільової аудиторії (рекомендації по інтересам, пов'язані інтереси, перехресні варіанти між аудиторіями).

8. Схожі аудиторії Look Alike — один з дуже крутих і потужних інструментів. Якщо у Вас вже є клієнтська база — додайте її в рекламний кабінет (не менше 200 контактних номерів або Е-мейлів). Фейсбук сам підбере людей схожих за поведінкою та інтересами на вашу цільову аудиторію.

9. Ретаргетинг. Є сайт — поверніть клієнтів, які не подзвонили і не залишили заявку. Можна зробити настройку при якій реклама буде "ганятися" за клієнтів в Фейсбук і Інстаграмм, поки він не повернеться на сайт і не надішле Вам гроші. До речі, можна доганяти не тільки тих, хто був на сайті, а також тих, хто прочитав оголошення, але не залишив заявку. Таким способом можна посилити ефективність будь-якої рекламної кампанії.

10. Працюйте з клієнтською базою. Те, що Ви заплатили за 10 заявок, а купило всього 4 людини — не означає, що решта 6 у Вас не куплять. Куплять обов'язково, тільки не забувайте про них. Надсилайте листи, корисні поради, СМС з акціями і нагадуваннями. І в якийсь момент ви зрозумієте що можна отримати до 9 продажів з 10 заявок. Ми, до речі, теж так робимо.

І ще одна порада. У бізнесі ми завжди отримуємо результат, або досвід. Якщо отримуємо досвід кілька разів поспіль, значить результат не за горами. Як Вам ідея подвоїти прибуток в найближчі 2-3 місяці? Загалом чекайте рекомендації по подвоєнню прибутку.

Не хочете морочитися налаштуванням?

Давайте ми приведемо вам клієнтів. Залиште заявку на сайті, натиснувши кнопку консультація, зверху сайту.


Рейтинг: 5.0 из 5
Коментарі
avatar