106

Переглядів

5 помилок дизайну сайтів

Якби мене запитали про те, що стоїть першим у списку того, що робить бізнес успішним, моя відповідь…

Дизайн

Якісний дизайн — це більше, ніж красиві пікселі. Це спілкування, довіра і конверсія. Хороший дизайн справляє перше враження на споживача про якість вашої продукції і того, наскільки легко буде його досвід взаємодії. Але дизайн це не просто зовнішній вигляд, він також повинен бути «розумним» і інтуїтивно зрозумілим.
 
І хоча багато компаній в останні роки досягають успіху в своїх іграх з дизайном, є кілька загальних моментів, які вони часто втрачають.

1. Люди не знають, чим ви займаєтеся

Якщо люди, заходячи на ваш сайт протягом 5 секунд не розуміють, чим саме ви займаєтеся, ви їх втратите. Вам не потрібно пояснювати кожну деталь, але ви повинні бути впевнені, що користувачі зрозуміють загальну ідею.
 
Крім того, не забувайте, наскільки потужним є відео. Хоча картина коштує тисячі слів, відео коштує мільйон.
 
Питання для самоперевірки: протягом перших 5 секунд знаходження на вашому сайті, чи розуміють люди, чим ви займаєтеся, і чим ви відрізняєтесь від конкурентів?

2. Ви не захоплюєте клієнтів

Компанії повинні почати розміщувати на своїх сайтах кнопки соцмереж. Це дає ясність до того, що подобається користувачам. Те ж саме, щодо віджетів соцмереж, які дають можливість підписатися на новини та інші оновлення.
 
Що стосується електронної пошти ... Пам'ятайте, має значення не те, скільки людей відвідають ваш сайт. Швидше, це те, скільки людей ви зачепили, щоб вони повернулися завтра.
 
Питання для самоперевірки: чи ефективно працює захоплення передплатників через соціальні мережі та електронні листи?

3. Ви забуваєте про відправну точку

Побудова бізнесу часто вимагає від користувачів слідування невеликим крокам, перш ніж вони стануть клієнтами. Маркетологи називають це переміщення.
 
Не маючи розділу «Почніть від сюди» на своєму сайті, ви, швидше за все, дозволяєте якісним лидам прослизати через тріщини.
 
Питання для самоперевірки: чи Є у вашого сайту чітка відправна точка?

4. Ви приховуєте контактну інформацію

Якщо ви є компанією-виробником або сервісною компанією з великою кількістю користувачів, підтримка клієнтів повинна бути на першому місці.
 
Немає нічого більш неприємного, ніж проблема, пошуку прихованої сторінки контактів, після якої вас направляють до бази знань, потім потрібно зробити клацання по типу проблеми, а потім, нарешті, вам показують телефонний номер.
 
Якщо ви займаєтеся бізнесом, тоді розмістіть свій контактний номер по всьому веб-сайту.
 
Звичайно, ви почнете отримувати спам і дзвінки, які могли б бути легко вирішені по переписці, але ваші клієнти будуть щасливі. І це те, що має значення.
 
Питання для самоперевірки: чи доводиться користувачам довго шукати вашу контактну інформацію?

5. Шрифти не як у книзі

Ваш сайт не повинен потребувати функції збільшення розміру шрифту. Сайт повинен читатися як книга. Інтервал між літерами і рядками, колір шрифту можуть істотно вплинути на залучення клієнтів до вашого контенту.
 
Питання для самоперевірки: Ваш сайт читається так само як книга? Чи достатньо інтервалу та висоти лінії для зручності користувача?


Рейтинг: 5.0 из 5
Коментарі
avatar