113

Переглядів

Чек-лист по створенню ефективного Landing Page

Наявність унікальної торгової пропозиції

Заголовок Вашої пропозиції, що відрізняє вас від більшості пропозицій на ринку, є унікальним і єдиним у своєму роді.

Заголовок показує відвідувачеві, що він потрапив в потрібне місце і підтверджує мету візиту
Вам необхідно мати чіткий, лаконічний і вигідний заголовок посадкової сторінки, який приверне увагу читачів і скаже вкаже їм на те, що вони потрапили в потрібне місце.

Шрифт заголовка не менше 24px
Заголовок повинен кидатися в очі. Заголовок одна з найважливіших деталей сторінки, яку повинен побачити відвідувач в перші 5 секунд.

Сторінка гармонійна і збалансована
Немає зайвих елементів, що виділяються і вибиваються із загальної картини.

Підзаголовок підсилює заголовок або доповнює його
Ваш підзаголовок несе підсилююче значення і більш докладно розкриває пропозицію, яку Ви бажаєте донести на вашій посадковій сторінці.

Наявність закриваючого аргументу підштовхує до конверсії
Ви робите фінальний заклик до дії, перед тим як відвідувач вводить свої дані в форму або натискає на кнопку «ПКД».

Контрастний колір користувальницької кнопки
Дуже багато проходило обговорень з приводу кольору кнопки, але однозначно одна ПОВИННА бути контрастною (а не гармоніювати) по відношенню до дизайну сторінки.

Форма реєстрації виділена рамкою
Форма реєстрації повинна бути виділена рамкою і виділяється на тлі посадкової сторінки.

Форма реєстрації розміщена на видному місці
В разі якщо пропозиція має низький поріг прийняття рішення форма розташована в 1-2 розвороті екрану. При високому порозі прийняття рішення форма розташована внизу посадкової сторінки.

Знімок героя домінує на сторінці і підсилює пропозицію
Типове зображення або графічне представлення лідмагніта збільшує конверсію, але не завжди. Тримайте цей варіант на увазі, але також протестуйте сторінку без нього.

Конкретна пропозиція
Ви робите конкретну і виразну пропозицію своєму відвідувачеві. Відвідувач чітко розуміє, що конкретно він отримає після того, як залишить свої контактні дані у формі.

Вигоди, засновані на перевагах, а не на особливостях
Ваші пункти-булети описані у вигляді вигод або проблем, вирішення яких шукає ваша цільова аудиторія.

Дедлайн на сторінці
Ви ставите обмеження за часом, кількістю або за часом і кількістю на Вашій сторінці.

Наявність сторінки " спасибі”
Після того, як клієнт оформив заявку, його переадресовує на сторінку «Спасибі». На сторінці «Спасибі» йому пропонується здійснити додаткову дію. Дії формату: покупка, upsell, cross-sell, підписатися на спільноту, натиснути "Like" і т. д.

5-секундний тест на ідіота
Ваша сторінка проходить 5-секундний тест на «ідіота». Навіть повному ідіоту має бути зрозуміло, що саме ви пропонуєте по закінченню 5 секунд присутності на вашій посадковій сторінці. Проведіть 5-секундний тест з Вашими друзями або колегами і переконайтеся, що Ваша посадкова сторінка пройшла цей тест.

Ясність і точність
У найкращої посадкової сторінки тільки одне повідомлення і одна пропозиція товару. Переконайтеся в тому, що вона не продає занадто багато пропозицій.

Заклик до дії на першій сторінці
Більшість з Ваших відвідувачів не будуть прокручувати сторінки нижче, так що, якщо Ви робите безкоштовне пропозицію, дайте їм шанс звернути на нього увагу, не прокручуючи посадкову сторінку.

Текст на кнопці користувача
"Підтвердити" — не найкращий варіант. Перевірте текст на кнопці, яка закликає до певної дії або кінцевого результату (наприклад, " отримати безкоштовний доступ”)

Соціальний доказ
Іконки "поділитися в соц. мережах, відгуки або посилання на кількість завантажень/підписок підказують Вашим відвідувачам, що вони зробили розумний вибір, обравши Вашу пропозицію.

Обмежена навігація
Краща посадкова сторінка пропонує тільки два варіанти дії: вибрати пропозицію або покинути сторінку. Тому збережіть мінімальну навігацію, щоб збільшити конверсію Вашої сторінки.

Використання візуальних підказок
Стартова сторінка повинна включати наявність стрілок, рамок та інших візуальних пристосувань, які направляють погляд відвідувача до ПКД (заклику до дії).

Обмежена кількість полів форми
Не питайте зайву інформацію, яка Вам не потрібна для здійснення конверсії. Якщо ви плануєте використовувати тільки email для звернення до клієнтів, максимум, що вам потрібно запросити у них — ім'я та електронну пошту. (Фактично, ви можете прибрати поле з ім'ям, якщо не плануєте персонально до них звертатися).

Релевантність оголошення і підстроювання під цільову аудиторію
Текст і зображення на стартовій сторінці повинні максимально збігатися з тим текстом і зображенням, який використовувався в будь-якій рекламі, що призвела до відвідувачів посадкової сторінці.

Елементи довіри
Велика частина відвідувачів — скептики і не мають причин довіряти Вам. Створіть довіру за допомогою додаткових блоків і елементів сторінки.

Сталість бренду
У вас немає необхідності дотримуватися свого логотипу на кожній посадковій сторінці, але в цілому вид посадкової сторінки повинен відповідати вашому загальному стилю.

Політика конфіденційності
Наявність пункту «Політика конфіденційності» на вашій посадкової сторінці, є обов'язковою умовою для проходження модерації Ваших рекламних оголошень в деяких рекламних каналах. Також цей елемент добре діє для збільшення Вашої конверсії.


Рейтинг: 0.0 из 5
Коментарі
avatar