86

Переглядів

Яка сторінка на сайті дійсно головна?

Створення сайту – тема, що викликає безліч дискусій і поле для народження міфів. Наприклад, головна сторінка. Думка про те, що вона – найцінніший простір інтернет-ресурсу міцно вкоренилося. Багатьом досі здається, що створюючи сайт, сидіти варто тільки над нею. Однак дане твердження було на 100% правдивим лише на зорі зародження всесвітньої павутини. Тоді не було ні соцмереж, ні пошуковиків, користувач вручну набирав адресу і починав своє знайомство саме з головною. Перш ніж замовити сайт, ретельно продумувалося її текстове і графічне наповнення. Тому що вона повинна «зачепити» юзера і змусити його залишитися, купити, замовити послугу.

З часом все змінилося. Статистика дає однозначні дані – home page переглядають все рідше. Давайте подумаємо, як ми переходимо на сайт, який нас цікавить. Використовуємо пошукову систему або соціальні мережі, точніше, бачимо посилання на сайт, і переходимо на нього. І потрапляємо ми зовсім не на головну, а саме в той розділ, який цікавить (дитяче взуття, доставка товарів в наше місто, приклади літнього манікюру і т. д.). Такий підхід суттєво спростив життя рядовому користувачу, однак відняв у home page майже весь трафік на користь внутрішніх, тих, які релевантні запитам аудиторії.

Про те, що домашня сторінка не настільки важлива, як раніше, свідчать і дослідницькі роботи. Приміром, Джері Макговерн прийшов до висновку, що 15 років тому близько 40% переглядів web сайту великої дослідницької компанії припадало на головну. До 2009-го цей показник впав до 19%, і всього через рік склав якихось 10%.

Категоричність ніколи не буває на благо, і в ситуації з розробкою теж. Створення сайтів в Києві як і раніше враховує важливість головної, проте не відводить їй першочергову роль. Наприклад, компанії, що надають послуги по створенню веб-сайтів, беруть до уваги, що деякі відвідувачі набирають адресу вручну, маючи перед очима візитку, або ж здійснюють перехід з офіційної сторінки в Instagram, Телеграм, інших соцмереж і месенджерів. І все ж кількість таких переходів не настільки велике, тому оптимізація інших категорій, сторінок з відгуками та рекомендаціями, статтями по темі має більше сенсу, ніж оптимізація заголовної. Професійне створення сайтів завжди спирається на це правило. Краще сфокусуватися на дизайні внутрішніх сторінок, ніж витрачати всі ресурси на домашню та інші сторінки верхнього рівня.

Слід розуміти, що роботи дослідників зачіпають, як правило, повноцінні сайти компаній, ключова характеристика яких-велика кількість внутрішніх розділів. Якщо потрібно замовити сайт-візитку або одностранічнік, тоді головна буде мати те значення, яке їй приписують.

Якщо розглядати створення сайтів глобально, то обов'язково потрібно враховувати запити цільової аудиторії. Наприклад, більшості абітурієнтів не дуже цікаво, які події проходять в кампусі, віртуальний тур по Університету або звернення ректора. Їм важливі куди більш насущні питання – де знаходиться кампус університету, інформація про паркінгу, карта кампуса і університету із зазначенням всіх ключових точок (бібліотека, зал періодики, деканат і т. д.).

Перш, ніж замовити сайт в Києві, не зайве продумати-які запити цільової аудиторії ви повинні або хочете задовольнити. Тільки спираючись на отримані дані можливо створити сайт корисний, популярний і задовольняє нагальні потреби.

Підводячи підсумки.

1. Створення сайтів в Києві враховує інтереси користувача, якому важливо знайти цінну і потрібну інформацію.
2. Левова частка уваги відводиться оптимізації внутрішніх сторінок, щоб домогтися кращих поведінкових показників.
3. Якщо потрібен сайт вузькоспеціалізований або лендінг, тільки тоді варто фокусуватися на головній.
4. Запорука хорошого поведінкового показника-робота над усім веб сайтом.


Рейтинг: 0.0 из 5
Коментарі
avatar