Step 3: Place this code wherever you want the plugin to appear on your page.


82

Переглядів

Якби мене запитали про те, що стоїть першим у списку того, що робить бізнес успішним, моя відповідь…

Дизайн

Якісний дизайн — це більше, ніж красиві пікселі. Це спілкування, довіра і конверсія. Хороший дизайн справляє перше враження на споживача про якість вашої продукції і того, наскільки легко буде його досвід взаємодії. Але дизайн це не просто зовнішній вигляд, він також повинен бути «розумним» і інтуїтивно зрозумілим.
 
І хоча багато компаній в останні роки досягають успіху в своїх іграх з дизайном, є кілька загальних моментів, які вони часто втрачають.

1. Люди не знають, чим ви займаєтеся

Якщо люди, заходячи на ваш сайт протягом 5 секунд не розуміють, чим саме ви займаєтеся, ви їх втратите. Вам не потрібно пояснювати кожну деталь, але ви повинні бути впевнені, що користувачі зрозуміють загальну ідею.
 
Крім того, не забувайте, наскільки потужним є відео. Хоча картина коштує тисячі слів, відео коштує мільйон.
 
Питання для самоперевірки: протягом перших 5 секунд знаходження на вашому сайті, розуміють люди, чим ви займаєтеся, і в чому ваше відміну конкурентів?

2. Ви не захоплюєте клієнтів

Компанії повинні почати розміщувати на своїх сайтах кнопки соцмереж. Це дає ясність щодо того, що подобається користувачам. Те ж саме, щодо віджетів соцмереж, що дають можливість підписатися на новини та інші оновлення.
 
Що стосується електронної пошти ... Пам'ятайте, має значення що не те, скільки людей відвідають ваш сайт. Швидше, це те, скільки людей ви зачепили, щоб вони повернулися завтра.
 
Питання для самоперевірки: чи ефективно працює захоплення передплатників через соціальні мережі та електронні листи?

3. Ви забуваєте про відправну точку

Побудова бізнесу часто вимагає від користувачів слідування невеликим крокам, перш ніж вони стануть клієнтами. Маркетологи називають це переміщення.
 
Не маючи розділу «Почніть від сюди» на своєму сайті, ви, швидше за все, дозволяєте якісним лидам прослизати через тріщини.
 
Питання для самоперевірки: чи Є у вашого сайту чітка відправна точка?

4. Ви приховуєте контактну інформацію

Если вы являетесь компанией-производителем или сервисной компанией с большим количеством пользователей, поддержка клиентов должна быть на первом месте.
 
Нет ничего более неприятного, чем проблема, поиска скрытой страницы контактов, после которой вас направляют к базе знаний, затем нужно сделать щелчок по типу проблемы, а затем, наконец, вам показывают телефонный номер.
 
Если вы занимаетесь бизнесом, тогда разместите свой контактный номер по всему веб-сайту.
 
Конечно, вы начнете получать спам и звонки, которые могли бы быть легко разрешены по электронной почте, но ваши клиенты будут счастливы. И это то, что имеет значение.
 
Вопрос для самопроверки: приходится ли пользователям долго искать вашу контактную информацию?

5. Шрифти не як у книзі

Ваш сайт не повинен потребує функції збільшення розміру шрифту. Сайт повинен читатися як книга. Інтервал між буквами і рядками і колір шрифту можуть істотно вплинути на залучення клієнтів до вашого контенту.
 
Питання для самоперевірки: Ваш сайт читається так само як книга? Чи достатньо інтервалу та висоти лінії для зручності користувача?

 


Коментарі
avatar